La Casa Batlló participa a la trobada sobre Xarxes Socials al MUSAC

Trobada anual de professionals de les xarxes socials en el sector cultural a nivell mundial.

El passat 19 de novembre la Casa Batlló va tenir el privilegi de participar en el “VI Encuentro sobre Redes Sociales en Museos y Centros de Arte” organitzat pel MUSAC (Museo de Arte Contemporáneo de Castilla y León). Trobada que, des de 2010, se celebra de forma anual i que està emmarcat dins la línia de programació del museu al voltant de les noves tecnologies i la seva relació amb la creativitat, l’art i la cultura contemporània.

En aquesta ocasió, Pilar D.M, Social Media Manager de la Casa Batlló va parlar sobre les xarxes socials enfocades al streaming i al contingut efímer i com són usades des de la Casa Batlló. A més, de l’estratègia de xarxes socials i les campanyes realitzades en aquest Patrimoni Mundial, destacant l’acció #MésQueUnaRosa com a base d’una bona estratègia digital.

La sèrie de conferències va reunir als responsables de la gestió digital d’altres museus com l’IVAM, el Museu d’Almeria o la Fundació Telefònica, a més d’aprofundir també en la ràdio del MNCARS  i en projectes independents com ‘Speaket’ de Paco Trinidad, ‘LaPublika.org’ amb María Mur i ‘Habemus, Hakeamos los museos’ presentat per Christian Diaz. Aquesta edició va presentar també experiències de realitat augmentada amb Mónica Castro de Lera i el projecte Nubart amb Rosa Sala.

Un any més el congrés del MUSAC va ser el punt de trobada on es va debatre sobre les formes de plasmar i divulgar l’art contemporani i la cultura en els entorns digitals emergents.

En seguir navegant la web, acceptes l'ús de cookies. Més informació

Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.

Cerrar